sunnuntai 25. maaliskuuta 2018

Lina 2018

IMG_5062
IMG_5064
IMG_5045
IMG_5098 IMG_5076 IMG_5079
IMG_5080
IMG_5093
IMG_5083
IMG_5088
IMG_5078

Saan varmaan vihdoinkin tehtyä jonkunlaisen postauksen tänne blogiin! Oon niin pitkään jo halunnut tehdä tän, mutta koulu kiireet menee kaiken muun edelle. Mulla on tosiaan ollu paljon kaikenlaista kirjotettavaa jo koulussa, ja koneella tulee kirjotettua monta sanaa päivässä. Kotiin mennessä laitan koneen hyllyyn ja yritän vähentää koneella olemista mahdollisemman paljon.

Mutta vihdoinkin! Olen kirjottamassa tätä postausta näistä kuvista. Kuvasin helmikuussa Linaa, joka suostui olemaan mulle mallina. Linan kanssa meillä oli kivaa ja Lina oli myös todella hyvä malli! Mun mielestä onnistuin näissä kuvissa ihan sairaan hyvin ja jälkikäsittelinkin kaikki kuvat huolella.

Mentiin näiden kuvien takia tampereelle hyytävässä talvipakkasessa. Pakkanen nousi nousemistaan ja ei ollu mitenkään kivaa olla ulkona, kun tosiaan ei ollut valmistauduttu niin koviin pakkasiin. Mentiin pakkasten takia koskikeskukseen kuvaamaan, ja sieltä tulikin muutama hyvä kuva.

Sitten oikeestaan päätettiin lähteä koskarista, ja matka jatkui torni hotellille. Mentiin sitten hissillä ylös ja otettiin siellä kuvia. Voin sanoa että aika moinen tuuri meille sattu, että ilta-aurinko näyttäyty ikkunasta.

Kotiin tultua, olin kyllä tosi väsyny ja melkein halusin mennä unten maille, mutta innostuksestani aloin muokkaamaan kuvia. Käsittelin kuvissa ihon tarkasti ja lisäsin silmiin valosuutta. Tein myös perus muokkaukset esim. valotusta lisää ja väriä. Olin tosi tyytyväinen lopputulokseen !

Kiitos ihanalle Linalle joka suostui tulemaan mun malliksi! Ihan mahtavia kuvia tuli ja oli myös tosi kiva kuvata pitkästä aikaa muuallakin kun mun vakkari paikoilla.

Mulla on monta postausta luonnoksena, mutta valitettavasti en yhtään tiedä millon mulla on aikaa kirjottaa seuraavalla kerralla. Ja rehellisesti sanottuna en yhtään tiedä mitä niihin postauksiin voisi kirjoittaa 😄 Jos teillä on jotain toiveita tai ehdotuksia, niin laittakaa kommenttiboxiin! Mitä haluaisitte kuulla, tai haluaisitteko jotain vinkkejä?

Kiitos teille lukijoille, viime postaus sai mahtavan palautteen ja postausta katsottiin tosi monta kertaa.! :)

7 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, onnistuit kyllä todella hyvin ❤
    Olisi mukavaa nähdä miten ja millä sä muokkaat kuvasi ja miten löysit oman tyylisi kuvien käsittelyssä 😊

    mimmim.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ! Ja ihanaa, kiitos sain tästä hyvän idean seuraavaan postaukseen ! :) Kiitos!

      Poista
  2. Vau miten upea malli sinulla! Pakko kehua vielä tuota meikkiä erikseen, näyttää tosi hyvältä! Kauniit värit näissä kuvissa, tykkään erityisesti neljännestä kuvasta. Tosi upea auringonlasku sattunut taustalle, kun ootte kuvanneet. <3

    www.tiiajuutinen.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Lina oli kyllä ihan huippu ! :) Ja kiitos paljon :) ♥

      Poista
  3. Ihan älyttömän siistejä varsinkin nuo viimeiset kuvat auringonlaskun kanssa! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Lea ! :)♥ Ja iloista pääsiäistä :)

      Poista
  4. Aivan uskomattoman upeita kuvia! Rakastuin erityisesti noihin taustan kauniisiin väreihin.
    Sait itsellesi juuri uuden lukijan. Perustin itsekin juuri blogin, joka pyörii pääasiassa myös valokuvauksen ympärillä, kurkkaa jos kiinnostaa.

    ♡: karitakoolla.blogspot.fi

    VastaaPoista

KEVÄT 2019

  HELSINKI     Eli alotan tästä Helsinki-Tallinna reissusta. En paljoa kuvia valitettavasti ottanut, sillä en halunnut kannella kam...