torstai 31. elokuuta 2017

Cosmos

IMG_9290ve2 IMG_9292ver2 IMG_9280ver2


Hei!
Ensin haluan tässä sanoa että viiminen kuva ei ole cosmoskukista otettu, vaan niiltä näyttävästä kukasta. Sekin oli niin kaunis että olihan siitäkin pakko räpsäistä kuva!
Ja toiseksi, nämä ei ole mun omista cosmoista. Kylläkin tänään vasta ekat kukat aukesivatkin, mutta ei ne noin komeita olleet, kun nuo kaupungin kukat

Tänään kyllä on pakko puhua vähän editoinnista, Oon tosi kova editoimaan ja näin, mutta musta tuntuu että olen umpikujassa omien kuvieni kanssa.
Jotenkin tekee niin paljon mieli editoida kuvia niin moneen eri suuntaan, mutta sitten tuntuu siltä että mun oma tyyli ja mitä haluaisin myydä häviää. 
Oon miettinyt tätä jo tässä pari viikkoa, että miten tästä nyt etenis. 
Tottakai otan kuvia melkeinpä joka päivä ja yritän uusia tyylejä ja uusia tapoja miten  kuvia saisi kohennettua oman editoimisen avulla. 
Alkaa tuntumaan siltä että Gimp (Joka on mainio ilmainen ohjelma ) alkaa tuntua aika ahtaalta ja ehkä haluaisin vähän enemmän kuvanmuokkausohjelmaltani. 

Oon miettinyt jos ottais Lightroomin pariks kuukaudeksi ja katsois miten se toimii? Tai pitääkö ruveta ottaa raakakuvia että saisi kaikki mahdolliset mehut puristettua kuvasta? 

Ehkä se tästä selviää, muutenkin tulossa on niin magee vuodenaika, että mietiskelyyn ei ihan kauheasti ole aikaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

KEVÄT 2019

  HELSINKI     Eli alotan tästä Helsinki-Tallinna reissusta. En paljoa kuvia valitettavasti ottanut, sillä en halunnut kannella kam...