maanantai 21. elokuuta 2017

Kristaleja vai vesipisaroita?

Water drop IMG_9119ver2 IMG_9236ver2 IMG_9397ver2




Hello !
Eli siis mää ajattelin nyt kertoa tästä mun uudesta hankinnasta. Ostin sitten tamronin 60mm f/ 2.0 Macro objektiivin. 
Oikeestaan mulla oli myynnissä mun sigma 18-35mm ja sain sen sit myytyä enemmän tarvitsevalle.
Ja tottakai mun oli pakko ottaa paljon vesipisara kuvia kun nyt niitä mulla mahdollisuus läheltä kuvata. 
Voin sanoa että oon aivan riemuissani noista kuvista. Kyllä, olen selkeästi syntynyt macro valokuvaajaksi. 
Kaikkea sitä on tullu kokeiltua mutta kyllä tää macro ja kukka kuvaillu on selkeesti se lemppari valokuvauksen olomuoto. 
Joka päivä odotan kotio pääsyä, ja sitä että saan lähteä matkaillemaan mun kameran kanssa!

Tämä tamroni on just täydellinen mun käyttöön ja vastaa just sitä mitä haluan. Macro kuvia isolla aukolla. Paljon valoa ja kermainen bokeh! Parasta. 
Macro kuvaamisessa yleensä käytän f/3.5 tai f/4.0, mutta tuo f/2 on mainio esim. kuvissa jotka otetaan kauempaa.


Mutta hyvää päivän jatkoa teille ! :)



IG: ellanaleh

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

KEVÄT 2019

  HELSINKI     Eli alotan tästä Helsinki-Tallinna reissusta. En paljoa kuvia valitettavasti ottanut, sillä en halunnut kannella kam...