tiistai 18. heinäkuuta 2017

Kukkia 14-15.7.2017


IMG_7952ver2
IMG_7942ver2 IMG_8120ver2
IMG_8118ver2

15.7.2017

IMG_8139ver2 IMG_8142ver21

18.7.2017

Perjantaina pyysin mun pitkä aikaista kaveria Ninaa kuvaillemaan. Löydettiin paljon kaikenlaisia kesäkukkia, mutta nuo kissankellot ovat mun ehdottomia lemppareita. 
Rakastan niiden violettia sävyä ja kellomaista rakennetta. Ja ne kukkivat pitkän ajan, joten kukat ovat hyviä valokuvaus kohteita.

Illalla pyysin viellä kaveriani Riinaa ulos ja kuvattiin mulle pari potrettia, mutta kun näin cosmot kaupungin kukkapuskassa olihan niistä pakko ottaa kuva ! Sillä mun omat punacosmot ei viellä kuki. 
Ehkä nuo kaupungin omat cosmokukat olivat vähän nuukahtaneita, mutta silti näyttivät kauniilta.
Onhan ne mun lempi kukkia, joten odottelen niitä oikein innolla.

 Lauantaina kävin katsomassa mun omaa kasvimaata ja siellä oli ekat kukkaset jo valmiina!
Oli aivan mahtava tunne kun oli saanut jotain niin hienoa aikaseks.
Ja käväsin hakemassa kameran ja räpsäsin äkkiä pari kuvaa, johon tuo muurahainenkin pääsi näytille.
Sitten näin siinä kasvimaan vieressä sijaitsevassa pusikossa tuommoisa valkoisia kukkasia, ja nekin näyttivät niin kauniilta, että oli pakko niistäkin räpsästä kuva!

Nyt toivotaan että muutkin kukat aukee, ja saadaan kauniita kukka kuvia!



Kiitos lukemisista! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

KEVÄT 2019

  HELSINKI     Eli alotan tästä Helsinki-Tallinna reissusta. En paljoa kuvia valitettavasti ottanut, sillä en halunnut kannella kam...