sunnuntai 4. helmikuuta 2018

...

IMG_4439
IMG_4398
IMG_4403
IMG_4410
IMG_4432
IMG_4419
IMG_4417

Tänään päätin postata tän postauksen. Oon ollu tosi kiireinen nyt näinä viikkoina, ihan vaan autokoulun ja koulun takia. Mulla ei oo oikeestaan aikaa edes kauheesti valokuvata. Oon samalla yrittäny myös kerätä portfoliota ja huomennakin mulla on suunnitelmassa kuvauskeikka.

Oon nyt yrittäny myös harjotella kuvan muokkasuta viellä entistä enemmän ja yrittäny lähinnä muokata ihoa luonnollisemman näköseksi ja oon aikapaljon edistyny muutamassa päivässä.  Koska mulla ei ole enää photoshoppia, joten harjottelenkin gimpillä, ja nyt ainakin tuntuu että paljon helpompi käyttää.

Tää on muuten ensimmäinen postaus tässä kuussa. Tammikuukin meni ihan todella nopeesti. Tässä menossa ei välillä itse pysy mukana ja varsinkin kun kokoajan on tekemistä. Mutta munkin kiireet pitäis kyllä loppua ensviikon jälkeen kun kaikki kokeet on selätetty !

Kiitos paljon katseluista ja lukemisista :)

2 kommenttia:

KEVÄT 2019

  HELSINKI     Eli alotan tästä Helsinki-Tallinna reissusta. En paljoa kuvia valitettavasti ottanut, sillä en halunnut kannella kam...