sunnuntai 21. tammikuuta 2018

Kiirettä pitää ja vierotushoitoa bokeh kuvien takia?

IMG_4652 IMG_4665
IMG_4640
IMG_4695

Hei! Tällä viikolla ei oo tullu muuta kun yks postaus, muttakun on niin kiireistä. Kaikki lukiolaiset varmaan tietää kun on koeviikot, on paljon luettavaa ja mitään ei kerkee tekemään. Meillä kun niitä koeviikkoja täällä ei ole, niin kokeita on joka viikko. Varsinkin nyt kun niitä isoja kokeita on tulossa, pitää vaan lukea ja keskittyä.

Valokuvaamistakaan en oo kerenny oikeen kunnolla harrastaa, mutta nää kuvat on otettu yheltä mökki reissulta, minne mentiin tekemään puutöitä. Oli aivan sairaan ihana ilma ja enkä hirveesti kerenny ottamaan kuvia. Pari kuvaa otin Viljasta ja äitin silmästä. Mutta nautin ilmasta senkin edestä, vaikka en montaa kuvaa räpsässy.

Mulla oli myös tarkotuksena vähän harjotella aukon käyttöä, ja totutella itteni käyttää vähän pienempiä aukkoja kun f/2. Oon nyt muutamaan otteeseen yrittäny päästää siitä irti. Oon niin kova bokeh-fani että en malta ottaa muulla aukolla kuvia. Paitsi nyt oon jo päässy F/2.8 ja se on oikeestaan mun lemppari aukko tällä hetkellä 😄Ennen f/2.8 oli mun yks pelätyinpiä aukkoja, en tiedä vaan miksi  .. Ja nyt esim. muotokuvat menee hyvin 2.8 aukolla, joka on oikeestaan aika täydellinen siihen hommaan, kun terävyys on täydellinen ja pää on tarkennettuna.

Oon myös väsännyt paria juttua teille tänne blogiin, mutta niistä ei sitten enempää kun ne on viellä vähän työn alla 😃

Tänään mulla ei ole mitään muuta, koska tosiaan kiirettä pitää ja nytkin pitää mennä lukemaan matikankokeeseen 😅

Voimia kaikille lukijoille!


Mikä teidän lempi aukko on ? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

KEVÄT 2019

  HELSINKI     Eli alotan tästä Helsinki-Tallinna reissusta. En paljoa kuvia valitettavasti ottanut, sillä en halunnut kannella kam...