sunnuntai 8. lokakuuta 2017

Syksyiset tunnelmat Viljan kanssa

IMG_1322-2 IMG_1330 IMG_1334 


Hei! Syksy on lähteny aika nopeasti käyntiin ja voin sanoa että paljon on nautittu sateisista keleistä.
Lenkkeilyä on tullut harrastettua lähinnä koiran kanssa ja joskus jopa kamerakin kaulassa ja flexi kädessä tuolla ulkona kulkenut. Oon nimittäin aikamoinen monitekijä ja tykkään tehä montaa asiaa samaan aikaan. (En sitten tiedä onko se sitten kauhean hyvä asia ).

Otin mun vakituisesta eläinmallista kuvaa ja voin sanoa että mun koira ei ihan selkeästi tykkää kamerasta.  Aina kun olen kuvaa ottamassa, koira kääntää päänsä pois ja tulee kaukainen katse kuva. Maa oli erittäin märkää ja melkein jouduin istumaan kun ei kyykyssä enään jaksanut olla, kuvien ottoon meni aika paljon aikaa. Koiran hiljentäminen ja rauhottaminen on yllättävän hankalaa.Siinä sitten silittelin ja vähän aikaa odottelin että koira istuisi lehtien päälle. Silti onnistuneita kuvia tuli mun kullannupusta ja sain melkein heti ne editoituakin.

Vaihdoin myös blogin ulkoasua vähän syksysempään.

Toivottavasti pidit tästä postauksesta!

Terveisin Ella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

KEVÄT 2019

  HELSINKI     Eli alotan tästä Helsinki-Tallinna reissusta. En paljoa kuvia valitettavasti ottanut, sillä en halunnut kannella kam...