torstai 16. marraskuuta 2017

Sormus kuvailluja

IMG_2967
IMG_2977
IMG_2982
IMG_2939

Ootteko nähnyt muuten niitä sormus kuvia pinterestissä tai muissa sosiaalisissa medioissa? Ainakin mää olen nähnyt ja mulle sitten tuli semmonen pieni innostus itsekkin kuvata sormuksia. Onneksi löysin jostain kaapin syrjäsimmistä nurkista parit timantti sormukset.

Sitten mulle tuli oikeestaan mieleen että mitäs muuta voisin siihen kuvaukseen laittaa. Sitten  keksin ton peili idean. Otin mun omalta seinältä peilin ja asettelin sen maahan. Lähdin hakemaan oikeen bokehmaista kuvaa. Mulla oli jouluvalot ja joulu nauhaa siinä peilin päällä ja sitten vaan rupesin kuvaamaan.

Mulla oli pari kirjaa kameran tukena, sillä taas kerran mun huone oli tosi pimeä. Otin kuvia ISO 400 ja aukko vaihteli 2-4:n välillä.  Ja sillon kun säädin aukon 4:ään, sillon varsinkin tarvi jotain tukea kameralle. Oli pakko säätää sita aukkoa vähän pienemmälle, että saa bokehsta hyvän kokosen ja sormuksen kunnolla näkyviin.

Siis mä rakastuin tähän loppu tulokseen! Timantit ja bokeh! rakkautta ensisilmäyksellä. Näiden kuvausten jälkeen muo tekee hirveesti mieli ottaa pelkästään kuvia eri koruista. Ehkäpä musta tulee koru kuvaaja? Ei vaiskaan, taitaa työlistyminen olla aika vaikeaa jos aikoo pelkkiä koruja kuvata 😀. Kyllä varmasti joku voi työllistyä.

Tämmöinen ilmotus asia: Olen tehnyt aika hyvän aikataulun tähän bloggaamiseen ja multa voi kysästä vaikka kommenteissa että mitä on tulossa minäkin päivänä.
Mun postaus päivät tulee olemaan aikalailla tiistai, toistai vain jos valokuvia löytyy , ja lauantait.

Mutta nyt ! Ootko itse timantti fani? Vai tykkäätkö enemmän asioista ilman timantteja?

Kiitos tosi paljon blogini lukijoille! :)




2 kommenttia:

KEVÄT 2019

  HELSINKI     Eli alotan tästä Helsinki-Tallinna reissusta. En paljoa kuvia valitettavasti ottanut, sillä en halunnut kannella kam...